Thứ Năm, 13 tháng 10, 2022

The Best Faucets Now

What is Bitcoin Faucet ?

bitcoin faucet is a reward system, in the form of a website or app, that dispenses rewards in the form of a satoshi, which is a hundredth of a millionth BTC, for visitors to claim in exchange for completing a captcha or task as described by the website. There are also faucets that dispense alternative cryptocurrencies.


3 HOT FAUCETS 

WebsiteCoinEarn ByPayoutTimerSignUp
Getzen.cashZENClaim CoinsDirect24 HourSignUp
PipeFlareZEC/PIVX/DASHClaim CoinsDirect24 HourSignUp
GlobalhiveZCASHClaim CoinsDirect24 HourSignUp

AUTO FAUCET
(You have to claim by visiting shortlinks)
WebsiteMembersEarn ByPaymentClaimsSign Up
AutoFaucet200, 000+Shortlinks, Mining OfferwallBitcoin, Ethereum and 22 More Coin50M+Join Now
AutoClaim200, 000+Shortlinks, Mining OfferwallBitcoin, Ethereum and 22 More Coin20M+Join Now
FAUCET LIST
Claim
FaucetCoinEarn ByPayoutMethodTimer
Coinpot.inBTCClaim, Ptc, Offer,
Shortlink ...
LowDirect, Faucetpay,
Coinex
15 Min

Claim
FaucetCoinEarn ByPayoutMethodTimer
Firefaucet.winCoinFree Faucet, Ptc
Offerwall, Survey
$3Direct, Faucetpay15 Min

Claim
FaucetCoinEarn ByPayoutMethodTimer
CoinpayuBTCFree Faucet,
Survey, ptc,
offerwall
2000 STSDirect,
Faucetpay, Payeer
60 Min

Claim
FaucetCoinEarn ByPayoutMethodTimer
CointiplyCoinFree-Roll, Multiply,
Lottery
$3Direct
(Btc, Doge, Dash, Ltc)
60 Min

Claim
FaucetCoinEarn ByPayoutMethodTimer
Feyorra.topCoinFaucet, Auto Faucet,
Shortlink, Ptc
1000 FeyorraFaucetpay
(LTC, Tron,
Doge, Feyorra)
1 Min

Claim
FaucetCoinEarn ByPayoutMethodTimer
Freebitco.inBTCFree-Roll0.0003Direct60 Min


Claim
FaucetCoinEarn ByPayoutMethodTimer
BifaucetCoinFaucet, Auto Faucet,
Shortlink, Ptc,
Mining, Offerwalls ...
5000 TokensDirect,
Faucetpay, Payeer
5 Min

Claim
FaucetCoinEarn ByPayoutMethodTimer
BtcbunchCoinFaucet, Auto Faucet,
Surveys,
Offerwalls, Games ...
10 TokensDirect, Faucetpay,
Coinbase,
Payeer, Paypal,
PM ...
1 Min

Claim
FaucetCoinEarn ByPayoutMethodTimer
Grab.tcBTCFaucet, Shortlink,
Ptc, Survey,
Offerwalls ...
2500 satoshiDirect, Faucetpay60 Min

Claim
FaucetCoinEarn ByPayoutMethodTimer
Trxking.xyzPointFaucet, Auto Faucet,
Shortlink, Ptc
0.00036 LTCFaucetpay (Tron, Ltc)1 Min

Claim
FaucetCoinEarn ByPayoutMethodTimer
FreesolanaBTC,
SOL
BNB
Faucet, Auto Faucet,
Shortlink, Ptc,
Game, Offerwall
2000 TokensFaucetpay
(USDT, Solana)
5 Min

Claim
FaucetCoinEarn ByPayoutMethodTimer
ViefaucetTokensFaucet, Auto Faucet,
Offerwalls,
Shortlink, Ptc...
LowFaucetpay, Coinbase3 Min


Claim
FaucetCoinEarn ByPayoutMethodTimer
HatecoinTokensFaucet, Auto Faucet, Offerwalls,
Shortlink, Ptc...
500 TokensFaucetpay
(BTC, Tether),
Binance (COS)
4 Min



Claim
FaucetCoinEarn ByPayoutMethodTimer
QashbitsBTCFaucet, PTC,
Offerwalls, Short Links
50 SatoshiFaucetpay5 Min


Claim
FaucetCoinEarn ByPayoutMethodTimer
PlaynanoNANOWatch & learn to
get rewarded Nano
0.0001DirectUnlimited


Claim
FaucetCoinEarn ByPayoutMethodTimer
AdBTCBTCSurf Ads (PTC), Shortlink1000 SatoshiDirect
Faucetpay
Unlimited



Không có nhận xét nào:

Đăng nhận xét